Królewskie na Wiatraku
Reklama na jednym z pawilonów przy rondzie Wiatraczna pozwala przyjrzeć się etykiecie piwa "Królewskie" w nieco większym formacie. "Królewskiemu" patronuje oczywiście król Zygmunt, ale od Syrenki też się nie odżegnuje. Na tym konkretnym przykładzie można znaleźć nawet dwie: między architektonicznymi symbolami Warszawy widać Pomnik Syreny z Powiśla, a na jednym z "medali", z napisem "Warszawski charakter" widnieje mniejsza wersja w modernistycznej stylizacji.
To nie jedyne Syrenki jakie pojawiły się na etykietach warszawskiego piwa. Na całkiem udanej serii odwołującej się do patriotyzmu dzielnicowego Śródmieście reprezentowała Syrenka najprawdopodobniej wzorowana na dziele Jana Golińskiego, które w oryginale można podziwiać na fasadzie Zakładu Filtrów Pospiesznych (był o tej Syrence oczywiście wpis na blogu KLIK!):
Ta sama grafika reprezentowała też Warszawę w ogólności:
Puszki (a domyślam się, że etykiety też) dla tej kampanii z 2017 roku zaprojektowała agencja Wilk Studio. (źródło). Styl grafiki z plakatu reklamowego z głównego zdjęcia wygląda podobnie, ale pewności, czy jest ona tego samego autorstwa, niestety nie mam.
Syrenki na Wiatraku ustrzelone 4 lipca 2023, telefonem.




Komentarze
Prześlij komentarz