Lepiej cię tu widzieć - Warexpo
Czyli Syrenka ze słupa.
A nawet w zasadzie dwie, bo obok przyjaźnie machającej Syrenki na autoreklamowym plakacie znajdziemy też oczywiście syrenko-kształtne logo Warexpo.
Jako firma reklamowa Warexpo na swoich nośnikach zamieszcza głównie materiały klientów, ale czasem robi kampanie autopromocyjne, nie stroni tez od promowania miasta i kampanii społecznych. I do tego służą głównie słupy w najbardziej reprezentacyjnych punktach stolicy. Na przykład ten na skrzyżowaniu Alej Jerozolimskich i Marszałkowskiej.
Dość często na tych promocyjnych nośnikach goszczą Syrenki. W końcu to warszawska firma, ma to nawet w nazwie.
Poniżej przykłady z kampanii promującej wystawę "Syrena herbem twym zwodnicza" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej (zdjęcia ze strony Warexpo):
A tutaj testowanie nowego, multimedialnego nośnika udostępniającego wi-fi na Chmielnej (zdjęcie z materiałów prasowych):
...i na Trakcie Królewskim (zdjęcia z FB Warexpo):
To na pewno nie ostatnie spotkanie z Warexpo. Zapewne dostarczą mi jeszcze niejednej okazji do ustrzelenia jakiejś oryginalnej Syrenki.
Syrenka na słupie ustrzelona 25 lutego 2021 telefonem.
Komentarze
Prześlij komentarz