MDK Bielany czyli półtorej Syrenki

 


Syrenki lubią domy kultury, zwłaszcza młodzieżowe, najprawdopodobniej z wzajemnością. Było już na blogu o logo MDK Ochota, tym razem Bielany.

Młodzieżowy Dom Kultury Bielany mieści się w parku stanowiącym właściwie naturalny łącznik między Laskiem Lindego a Lasem Bielańskim. Znajduje się tu też ogród jordanowski i park linowy, czyli atrakcji nie brakuje. Kuta Syrenka zdobi jedno z wejść do pawilonu z pracowniami plastycznymi. Niestety nie udało mi się ustalić jej autorstwa.

Tuż obok miedzy drzewami stoi rzeźba zwana Piękną Panią. Zdarzyło mi się trafić na opinie, że też przedstawia Syrenę. Ja tam nie wiem, mam raczej wrażenie, że artyście nie bardzo się chciało wykańczać stopy portretowanej damy. Za bardzo się skupił na innych walorach.



No ale niech będzie, że to pół-Syrenka. 

I niestety tutaj tez nie udało mi się ustalić autorstwa.



Syrenki przy MDK Bielany ustrzelone 28 kwietnia 2021 telefonem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śpiąca Syrenka na Ursynowie

Syrenka ze źródełka na Dolnej

Legionistka z Międzynarodowej

Tajemnicze słupki przy Wale Miedzeszyńskim