#400 - Od zmierzchu do świtu
Wpis numer 400! Jak to zleciało...
Na taka okazję Syrenka imprezowa! Bez oręża, za to gotowa do toastu.
Letnia kampania "Od zmierzchu do świtu" na nośnikach Warexpo informowała o specjalnej promocji na nocnej taryfie emisji reklam.
Animowana Syrenka wystąpiła jako symbol miasta, które nigdy nie śpi (spróbowałam to uwiecznić na filmie, ale w ruchome obrazki to ja jeszcze za bardzo nie umiem).
Syrenka do kompletu miała jeszcze jednorożca latającego nad Pałacem Kultury.
Na górnym panelu wyświetlającym godzinę, pogodę i czas wschodu słońca widniało oczywiście także syrenkowe logo Warexpo.
Całość można było podziwiać między innymi na wyświetlaczu na plecach kiosku, w którym kiedyś sprzedawano gazety, a teraz w ofercie miał bubble tea.
Kiosków jest kilka i są flagowymi obiektami Warexpo w historycznym centrum miasta. To na nich można zobaczyć najciekawsze pomysły firmy. Jak można przeczytać na profilu na FB:
Na Krakowskim Przedmieściu usytuowanych jest sześć kiosków. We wszystkich nasi najemcy prowadzą działalność handlową. Wraz ze słupami reklamowymi i innymi elementami małej architektury, jak ławki, kosze na śmieci, czy stojaki rowerowe, zostały zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe, specjalnie dla tej zabytkowej przestrzeni Warszawy.
A o samej letniej promocji można przeczytać tu KLIK!
Syrenka imprezowa ustrzelona 2 sierpnia 2022 o zmierzchu, telefonem.
A w bonusie jeszcze jedna letnia Syrenka od Warexpo, której nie zdążyłam ustrzelić (zdjęcie stąd KLIK!):
Komentarze
Prześlij komentarz