Plakat "Ubierz się w marzenia" od Zalando
Syrenka z ustrzelonego na przystanku w centrum plakatu jest częścią kampanii internetowego sklepu Zalando pod hasłem "Ubierz się w marzenia" (a po angielsku "As you dream it"). W wiodącym klipie wideo razem z baletnicą, kosmonautą i górskimi wędrówkami reprezentuje sny i marzenia.
Czy to warszawska Syrenka?
Nie wiem czy wybranie akurat tej postaci jest ukłonem w stronę stołecznego targetu. Kampania była międzynarodowa, ale... No właśnie, klip reklamowy, w takim trochę nowojorskim klimacie, kręcono w Warszawie. Może stąd inspiracja, przynajmniej częściowo?
Za produkcję odpowiedzialna jest ekipa w składzie:
Pantera - Director, Nicolas Tiry - Executive Producer, Kasper Tuxen - Director of Photography, Vittoria Cerciello - Stylist, Lucie Libotte - Art Director, Nicolas Larrouquere - Editor, Julien Alary - Colourist, IXYXI - Sound Design, Solab - Production Company.
Nie udało mi się znaleźć w sieci oryginalnej grafiki, ale dzięki magii programów graficznych udało się wyprostować Syrenkę, która twarzą w twarz prezentuje się tak:
Syrenka ustrzelona 15 września 2023, telefonem.
Komentarze
Prześlij komentarz