Syrenka i Fryderyk, czyli jazz na lodówce
O zielonej kampanii promocyjnej z Fryderykiem i Syrenką już raz było na blogu, bo przyłapałam wcześniej tę parkę na Jasnej KLIK!
W skrócie - Syrenka i Fryderyk wystąpili wcześniej w udanej akcji promującej miasto przy okazji EURO 2012. Magistrat postanowił pójść za ciosem i w 2013 roku wymyślił kolejną akcję, tym razem na zielono, ekologicznie. Syrenka i Fryderyk z kolorowych grafik zdobiących lodówki z napojami chłodzącymi namawiają do aktywnego spędzania czasu w mieście. w dzień na plaży lub na rowerze. Wieczorem - kulturalnie.
Autorem grafik jest Ernesto Goznales, koszt instalacji na mieście pokryła Coca-Cola. Zielony kolor miał nawiązywać miedzy innymi do tematyki ekologicznego szczytu COP-19, który w listopadzie tamtego roku odbywał się w Warszawie.
Po ośmiu latach nadal można na nie trafić w wielu punktach miasta. Tę ze zdjęcia upolowałam na placu Defilad, a zdaje się, że są jeszcze podobne na dworcu Śródmieście.
A tak wygląda komplet grafik. Można je było znaleźć na stronie magistratu, ale ostatnio przeszła jakąś renowację i link do źródła przestał działać.
Syrenka i Fryderyk ustrzeleni 11 września 2021 na placu Defilad podczas Warszawskich Targów Książki, z telefonu.
Komentarze
Prześlij komentarz